torsdag den 11. december 2014

Dusør udloves …

Mere tid tak




Dusør udloves …

… til den, der har et link til bestillingsblanketten af flere i timer i døgnet ...

Pheww, det er længe siden julen været så travl som i år. Jeg farer rundt som flue i en flaske – bestiller varer, leverer varer, sælger varer, pakker varer, planlægger adventsgaver og julegaver til mine kære, cykler frem og tilbage til Tivoli og når knapt hverken at se kvindehåndbold EM (for pokker da!), træne eller at kysse på min familie.

Det er en travl tid, men også en sjov tid – der er bare for lidt tid 
(men nu altid tid nok til at høre Last Christmas på 30. år …)
Men jeg beklager mig ikke!! For når jeg står i Medusa-boden i Tivoli, glemmer jeg alt. Her bliver jeg ramt af en glæde og entusiasme fra vores kunder, over det som min mor og jeg laver sammen. Og jeg bliver overvældet. Overvældet som i mere energi, enorm inspiration og masser af ideer. Det er en fantastisk oplevelse.

Måske bliver det også en fantastisk oplevelse at være på arbejde i Tivoli i morgen, hvor DMI varsler storm 

Vi ses :O)
( på et eller andet tidspunkt ! )


Ingen kommentarer:

Send en kommentar