tirsdag den 24. februar 2015

Nyheder & Kontor..





 JUBBIIIII......


Sol i mine øjne, malerlugt i min næse, nyheder på min skærm – jo, det er en god dag!

Solskin er som en energibar. Når de første spæde stråler smiler til mig, smiler jeg tilbage og får lyst til endnu flere projekter. Der skal ske noget!

Nyeste projekt er kontoret. Det skal shines op. Så kl. 7.30 gik maleren i gang. Og imens hun sørger for fuld glans på den hvide farve og banevis af smukt tapet, godkender jeg prøver på julenyt og nyder synet af skønne nyheder, der tikker ind i webshoppen i disse minutter. Det er et kært gensyn med BLUE DANCERS melamin og de flotteste, fineste og mest fantastiske pap-æg, stryge- og vinduesmærker og meget mere godt fra det tyske firma Krima & Isa.

Jeg er med andre ord høj! Og grunden er lagt for noget nær fuldendt kontor-lykke.

Nyd dagen og pas godt på dig!

Rie :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar